Apartment Saujana Damansara Damai

on Friday, September 13, 2013

Last  blog rohaizadyusoff.com ni update adalah tanggal 3 March 2012 dulu. Lama betul aku nak terbitkan post baru.Ambil masa lebih dari setahun untuk aku mula titipkan sesuatu dalam blog bersawang  ni. Sejak dari tanggal 3 march 2012 lalu telah banyak perkara berlaku dalam hidup aku. Terlalu banyak kalau aku nak flashback semua dalam blog ni.Walaupun itu intention aku sebenarnya.

Andai aku mintak cuti dari bos satu minggu pun untuk tulis semuanya belum tentu habis. Senang cakap, dah begitu banyak perkara berlaku tanpa aku sedari mahupun tidak. Dulu aku berblogging dari Kamunting, Perak tapi kini aku berada di Apartment Saujana Damansara Damai. Lewat malam ni tiba-tiba aku  bagaikan teringin kembali berblogging setelah sekian lama menyepi.

Jam sudah menunjukkan pukul 2.15 pagi, Afif masih terlompat-lompat di atas katil dengan tangan memang tak lepas-lepas kereta kegemarannya. Kadang-kadang sampai tertidur pun masih erat digenggam kereta tu dalam tangan. Kini Afif pun dah berusia 2 tahun dan Insya-Allah bakal dapat adik perempuan awal tahun 2014 nanti. Tak sabar pulak aku nak melihat satu lagi kelahiran baru dan melihat sendiri kekuasaan Allah di depan mata bagaimana Ibu melahirkan anak.

 Moga Allah berkati kehidupan anak dan isteriku.Amin.. esok aku sambung lagilah..dah ngantuk sangat..2.30 pagi...zzzz...Eh, aku share gambar raya tahun lepas dengan tahun ni. Macam sama je color baju tu..hehe
Gambar raya tahun lepas (2012)


Gambar raya tahun ni (2013)

Ranking: 5

{ 0 Komen... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Rohaizad Yusoff | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO