Valentine Day..ape aku buat?

on Saturday, February 19, 2011

Owh..lama betul tak mengupdate blog Rohaizadyusoff.com ni.Almaklumlah sibuk dengan macam-macam hal..kerja lagi..balik rumah pun tade mase nak update pasal dah penat. kittengreyemoticon

Valentine Day yang berlalu 5 hari lepas..orang kata bagi bunga kat kekasih..bagi cokelat..bagi adiah..erm..perlu ke?Kenapa perlu tunggu valentine day?Hari lain pun boleh je bagi sume tu kan..anyway, terpulangla ape korang nak buat dengan hidup korang time valentine day tu..nak buat bodo je ke..nak gi jalan-jalan ke...jangan merosakkan diri sudah...

So ape aku buat time valentine day haritu?Aku tak gi keje..bawak wife gi scan baby dalam perut...Alhamdulillah baby sihat..pastu gi tabung haji, simpan duit belen yang ada kat tangan...lama jugak aku tak simpan duit kat tabung haji..huhu.

Yang bestnya haritu, time gi ushar-ushar kedai letrik kat Parit Buntar tu..tak semena-mena aku jadi gatai nak tangkap TV baru...ye la, dah bosan asyik tengok TV kecik je sejak 3 tahun lepas..pikir punya pikir dan dicampur pulak hasutan isteri tercinta..at last..aku tangkap la sebijik TV brand SONY..besar la sikit dari yang lama tu..tapi aku takkan lupa jasa TV yang lama tu..beli kat Negeri Sembilan..harga RM200 tak silap..tahan betul TV tu..just kadang-kadang kaler dia lari tune sikit..so dah ada TV baru skang ni..baru best nak layan DVD!haha


Ranking: 5

{ 2 Komen... read them below or add one }

Kujie said...

TV kat rumah ni pun dah rosak...kat skrin atas tu dah keluar jalur2 pelangi..warna merah biru hijau

tunggu masa je ni...

nak beli SONY gak nanti sebab SONY yg dulu tu beli lama dari yg sekarang ni, masih elok

tapi yg tu dok kat dapur..tempat anak2 main PS


February 22, 2011 at 3:42 PM
jatt said...

Memang bagus Kak Jie beli TV sony.Murah n terbaek.Kedai letrik tu pun cakap Tv SONY paling kurang complaint compare dengan lain2 brand.


February 26, 2011 at 10:08 AM

Post a Comment

 
© Rohaizad Yusoff | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO