Jom Layan Micheal Jackson

on Wednesday, September 28, 2011

Sejak dari sekolah dulu, memang Michael Jackson memang menjadi ikon kegemaran aku.Tapi takdelah fanatik sampai aku boleh buat moonwalk dalam rumah mahu pun rumah penuh dengan poster abang maikel kita ni. Tapi aku suka lagu-lagu dia dan videoklip dia.Memang layan!In fact aku hafal habis lagu-lagu dia dulu time sekolah.Ayat quran takmola pulak aku hafal dulu.Kalau tak mau hujung nama aku tertera Al-Hafiz sekarang haha.

Walau pun abang michael kita ni telah pun meninggal dunia, dia tetap dikenang.Malahan populariti dia maintain jer.Evergreen!Ada orang kata dia masuk Islam,ada yang kata dia tak mati lagi.wallahu'alam.Allah dan ko je yang tau, Maikel ooi..Jom layan, best nih! Sapa-sapa yang tak berapa minat nak tengok mamat negro berkulit putih terkinja-kinja macam monyet dapat pisang, dinasihatkan tak payah la tengok video ni haha


Ranking: 5

{ 0 Komen... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Rohaizad Yusoff | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO