Muhammad Rayyan Afif

on Wednesday, November 23, 2011

Agak terkebelakang aku sikit untuk menghapdate apa yang patut dalam blog kusam aku nih.Apa nak buat, masa dan tempat tak mengizinkan aku menoreh kata dan nukilan dalam blog ni.Adoii, macam la bizi sangat duk obersea kerja ka apa ka takpa la jugak!Ceh alasan!Sebenarnya nafsu aku mengarang di blog merosot dan merudum.Tak terkeluar idea menulis dari benak aku yang bengap nih.Takpe la..untuk pos kali ni aku nak ceritera bout my dearest son Muhammad Rayyan Afif.


Tanggal 29 October 2011:Majlis Berendoi.Ramai gak la datang..meriah!Penat!










Memang nampak sedap dan lumayan...nyum nyumm

Tanggal 8 November 2011: Operasi membotakkan kepala Afif !!!Takut siot nak cukur, sampai umpan masuk dalam bath tub!






 


Tanggal Raya Haji 2011: Kenduri Kendara Aqiqah Afif dan Nadrah





















 Tanggal 9 November 2011: Afif Demam lepas kena injek!!! Bawa gi jumpa pakar kanak-kanak baik dalam masa 2 hari jugak la..



Tanggal 19 November 2011: Gi layan Mami borong kat Baby Fair bersama Afif

Walaupun tetek takda susu, aku susukan juga si Afif..pakai botolla heheh

Keadaan baby fair, orang ramai tak tentu pasal.Penat siot langgar orang dengan stroller Afif.Yang bestnya aku purposely berjaya lenggek amoi promoter ngn tayar stroller Afif yang besar.Tu la, sapa suruh nyibuk duk promote mende hampeh tu kat aku hehe.
Ranking: 5

{ 0 Komen... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Rohaizad Yusoff | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO